Lista från BexZ



Märkeskläder eller secondhand?
Mode

Mac eller PC?
pc

Liknar du en kändis?
har ingen aning, vad säger du? ^^

Bästa låten i världen?
Sjukt svår fråga, finns allt för många bra

Är det ok med vita lögner?
jo det tycker jag allt

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Ingen anning

Hur många timmar sover du per natt?
vet ej så många jag kan

Favoritsåpa alt. dokusåpa?
Fame Factory 

Vilket intryck gör du på andra?
Enligt mamma är jag en "glädje spridare"... håller ni med?

Det här vill jag bli när jag blir stor
Låtskivare kanske

Detta skulle jag vilja prova på
att gå vore fräckt. har en skada som förhindrar mig till detta.

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...
Hon på försäkringskassan som segar med mina pengar

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
När folk tror att jag är dum i huvudet och pratar om mig ist för med mig

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Om jag fick leva om mitt liv skulle jag fortfarande vara cp, annars vore jag inte jag

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
ärlighet,  suntförnuft och empati

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Z, Z: at, Roos mfl... 

Hur var du som barn?
Envis men alltid glad

Vad tycker du om fildelning?
det borde vara lagligt.

Varför bloggar du?
för att skriva av mig och för att de är kul

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Nej vänner är viktiga att ha även i ett förhållande

Vad kan man leva utan?
våldtäcksmänn, och våld överhuvudtaget.

Vilket är viktigast hos din partner?
Ärlighet och förståelse

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Inte än

Hur ofta lagar du mat hemma?
haha. nej men jag gör mitt bästa och står brevid så jag ser att kocken gör sitt jobb ;)

Vad skulle du göra med ett friår?
åka utomlands och jobba

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Kinas

Hur svarar du i telefonen?
Zandra...?

Är du pinsam på fyllan?
Haha inte mer än många andra iaf

Vilken var din första konsert?
moraträsk

Hur ser folk dig?
som en glad prick

Människa som gör dig enbart glad?
Becca

Värsta känslan?
Ångest

Favorit tv-program?
one tree hill

Vem är din hjälte?
Emil

Vad tror du på?
Mina Ängla-vänner!

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
helst båda. haha

Vilka personer beundrar du?
Mamma, Mormor och Emil med fam

Vem var din första kärlek?
Riktiga? isf måste jag säga Janne...

Kommentarer
Postat av: Bexz

Jag behöver en kram

2007-11-22 @ 19:57:07
URL: http://www.nogg.se/lifeaboutbeccis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0