senaste nytt

Hej alla bloggläsare!

Idag var min sista Dag på Furuboa, rätt skönt men på nåt vis ändå lite sorligt...
Cornelia är en tjej jag kommer sakna hon är inte som alla andra men en otroligt go tjej som lockade en till skratt.
Och sen så är hon så otroligt söööt! vi åkte till kivik idag å kollade runt lite... å i bussen dit vänder hon sig lennde mot mig å säger "Jag tycker om dig" såna småsaker kan göra en så glad ibland! det kan förgylla hela ens dag faktiskt!

Mer sånt tycker jag! Man kan visa på så enkla sett att man uppskattar sina vänner!

Åt nyss en kexchoklad den var god.

Imorgon är det utflykt igen... tredje dagen denna vecka... Varför ska alltid lärare komma på allt i sista minuten?


VOLVO = Jag rullar (nu)

Ps hörde vid maten tidigare idag att Måns Zelmerlöw kommer till Tivoliparken den 7 Juni.

image68
Måns Har väldigt vackra ögon.


//Zandra


Kommentarer
Postat av: BexZ

hans ögon är som hallonbåtar

2007-05-26 @ 01:02:15
Postat av: Zandra

va?

2007-05-26 @ 15:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0