Lite kul

image65

Detta har jag lånat från Zara82.blogg.se

1. Namn jag lyssnar till: Zandra,permozandra, Z:at mm

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att ja alltid tänker på andra före mig själv

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att ja ibland aldrig tänker på mig själv

4. Detta är jag rädd för: Hästar

5. Tre saker jag vill varje dag:  Må bra, trräffa vänner å Skriva

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: gå på lina, förstå folk som gör barn illa, äta mögelost

7. Detta tycker jag om att göra: SJUNGA,  träffa Liam, å Emil m familj

8. Detta vill jag göra just nu: Ta studenten!

9. Bästa känslan: Kärlek

10. Värsta känslan: svartsjuka

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Stort hjärta, samma värderingar som ja, humor

12. Är du kär just nu: nej

13. Jag vill gifta mig: självklart

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
 Hitta den rätta, få barn , åka utomlands

15. Min käraste ägodel: Permobilen

16. Något jag vill ha i present: en hund

17. Detta har jag på mig just nu: En röd tröja m döskallar på å svarta byxor

18. Favoritkläder: Linne å byxor el kjol
19. Favoritdjur: hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: schlager, pop, rock, musikal

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället i remeber love m sarah... å alla emils (såklart) :)

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
Roligast: musik

Tråkigast: matte

23. Stjärntecken: Vattuman

24. En bok jag gillar: Underbar och älskad av alla

25. En film jag gillar: En riddareshistoria

27. Favoritdoft: Kaffe ( ett ny öppnat paket)

28. Detta äter jag gärna: Kyckling

29. Dricker helst: Loka

30. Favoritgodis: chips, å smågodis

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Spanien

32. Färg på mina ögon: blå

33. Min längd: -

34. Jag tror på: ödet

35. Jag spelar: mkt sällan

36. Person jag beundrar: mamma

37. Så här bor jag:
snart m min familj igen

38. Antal döda krukväxter i hemmet: 3

39. Det här tänder mig: pojkar som ola rapace

40. Det här gör mig avtänd: pojkar som tror att de är sexiast i världen

41. Favoritfärg: Svart

42. Favoritcitat: "när gud skapade mig koncentrerade han sig på hjärnan"

43. En hemlighet jag vet: kan ja inte skriva här...

44. Bästa present jag fått: vet inte

45. Senast köpta skiva: Aida

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mitt lennde

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mitt hår

48. Udda förmåga/egenskap: -

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Hund

50. Utmanade:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0