De börjar närma sig nu..

Igår slog det mig verkligen att studenten e nära...har ju tänkt på de ett tag. Men de slog mig hur nära nu... En nattpersonal som bara jobbar här få nätter i månaden sa igår...Jaha du Zandra då ses inte vi förän nästa termi.. eller vänta vi ses inte alls...Ha ett bra liv! Å just när hon sa "ha ett bra liv" blev de så definitift liksom...Jag kommer aldrig komma tillbaka hit mer, Kanske till Krstd MEN aldrig mer till Frimus.

Visst finns de saker jag alltid kommer minnas, Men mkt av min tid här på frimus har blivit, tårar, ångest och rop på förståelse som ingen förutom Åsa har sett... å de kommer jag inte sakna alls!!

Som här om dan skrev jag om vår "dagshajk" när vi va där fick jag en kometar från en personal (som jag nästan kan spy på ibland) de låter kanske hårt för att komma från mig, men det är bara så. tål henne inte! Hon frågade iaf om ja hade skoj... ja sa ja de är trevligt... eller är de kanske roligare att sitta hemma på rummet? Nej sa jag, varför skulle de vara de? Nej,sant de har du ju gjort i 4år nu säger hon å nästan hån skrattar åt mig... jävla människa va fan vet hon??

Eller det är klart hon vet att jag varit iväg på spelningar med Emil (de vet iof alla inom rg)  å ni ska bara veta hur mkt spydiga komentarer jag fått om de...därbland "akta så inte Emil Anmäler dig snart, för förföljelse" och "blir inte Zara svartsjuk?"mm mm Blir så jävla trött på alla förbanade komenarer liknade dessa... dom vet för fan ingenting om min relation till varken till Emil  el Zara så jag tycker dom bara kan hålla sin käft... Men säger jag det till dom (personalen allså) så får jag spydia komentarer om de oxå... så jag har slutat bry mig, orkar fan inte... de viktiga är att Jag, Zara å Emil vet vad vi har varandra...Zara å Emil är två helt fantastiska människor som jag är glad att just jag fått lära känna och som har kommit att betyda otroligt mkt för mig! Jag tycker jättemkt om dom å vill dom absolut inget illa på nåt sett alls. Å det vet jag att dom oxå vet!! Jag önskar dom allt gott i livet!

Jag undrar varför folket här lägger sig i det så mkt som de gör. är de av ren svartsjuka??

Emil å Zara tack för allt!! ni är bäst!!

Som ni kanske föstår nu är stunderna med mina Ängla- vänner... som jag kommer sakna mest av all!

//Zandra

Kommentarer
Postat av: zara

zandra, de kallas Svensk avundsjuka!!! Vi vet var vi har dig :) All lycka tilldig i livet.. å vi kommer väl höras här å ses ngn ibland..
kraaaaam

2007-05-21 @ 22:46:10
Postat av: zara

ja igen, å du, en spelning utan dig i publiken är inte en riktig spelning :)

2007-05-21 @ 22:46:56
Postat av: Gk_Krill

Men jag kommer aldrig släppa kontakten med dig vännen var du än gör i livet!

2007-05-21 @ 22:49:35
URL: http://gkkrill.blogg.se
Postat av: Zandra

Zara: Klart vi kommer ses å så :) lovar er att jag kommer komma körades på vägen när ni minst anar det! :) KRAM
Krill: Jag vet det tack.

2007-05-21 @ 23:11:35
Postat av: Gk_Krill

...

2007-05-21 @ 23:28:31
URL: http://gkkrill.blogg.se
Postat av: Freddan

klart vi gör, om man varandras msn...

2007-05-21 @ 23:52:24
Postat av: Mor

Ja snart är du äntligen tillbaka i Enköping.
Puss

2007-05-22 @ 17:31:19
Postat av: BexZ

Mig blir du inte av me heller

2007-05-26 @ 22:16:35
URL: http://bexxz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0