Blogg är en drog

Många skriver att det känns som en drog att blogga. Så även för mig nu, Jag bara måste! Det nästan kliar i mina bloggfingrar! Galet :) fast iofs... så är väl ens blogg en rätt bra drog ändå? jag menar med tanke på allt annat beroende framkallade grejs som finns så som, Snus, cigg, sprit. Ja, ni vet.... Jag är glad att jag inte har problem med något av det... Närmaste jag kan komma en drog så är det Kaffe... om man nu kan kalla kaffe för en drog? Jaja, i vilket fall som.. så blir man iaf beroende av det. En iaf en rätt så okej drog om ni frågar mig. Om de nu är en drog som sagt?? :P

Å sedan är jag nog i ärlighetens namn lite smått bloggberonde oxå :P

Sedan mitt första inlägg den 19e mars 07 har jag bloggat hela 52 inlägg, om man räknar med det här med!
rätt bra jobbat måste jag få säga!


Hur mkt bloggar du?

//Zandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0