Fredag

Och man är instängd igen,,, Hatar, hatar ja, jag vekligen HATAR det här sjuka stället! Jag hostar inte, jag nyser inte och jag tänker inte sitta i knä och tok kyssa någon, så vad är problemet? Jag förstår faktiskt inte... jag kan inte smitta nån mer idag än igår, och visst jag stannade hemma idag också men smittar huvudvärk??? Inte vad jag vet iaf... Fick inte ens gå till apoteket idag. Dom tyckte inte att jag jag skulle det  för att " Bakterna inte ska frodas ännu mer" MEN FÖR HELVETE, JAG BEHÖVER FRISK LUFT, SÅ JAG INTE ANDAS IN SAMMA JÄVLA BAKTERIER HELA TIDEN...

Och det är faktiskt som Ullis sa när hon "släppe ut" mig igår.. "men vad då, vi går ju till jobbet när vi är sjuka. vi smittar nog lite till mans, kom ner du, du kommer få lappsjuka av att sitta här uppe mer" och ja, jag börjar få panik.
nästan så det känns som att det det är bud på att ta första bästa flyg och åka hem. Är sååå jävla less på ALLT!

Tur är iallafall att jag har min dator, min musik och min bok!

image12

Är en helt underbar bok som iallafall jag skratta högt
åt. Vänninan till huvudpersonen i boken ber sin vän bättra på sitt cv
efter att hon tagit en titt på det.

"Vaddå, menar du radioreklamfilmen? Berättade jag var det
var förnånting? Helt sjuk. Jag kommer till inspelningsstudion och
då ber dom mig att jag ska prata med glad hes röst, och gärna lite extra
förförisk men ändå förtroendeingivande på något konstigt sätt. 
Hur enkelt som helst. Och vet du vad jag skulle säga?

Å nej! Inte underlivssvamp nu igen! Och jag som ska
på dejt ikväll. Då vill man ju inte sitta där och klia sig
som en jävla apa!"


Haha, ne det fattar man ju.
//Zandra


Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

asså va är det för sjukt jävla ställe? ja just det FRIMUS :(

2007-03-23 @ 16:10:21
URL: http://gkkrill.blogg.se
Postat av: rebecca

skaru på dejt ikväll gumman..?
testa pevaryl det är bra

2007-03-23 @ 18:03:22
URL: http://rebeccaaaa.blogg.se
Postat av: Zandra

ah kanske skulle det, för de har jag åxå hört... haha :)

2007-03-23 @ 18:10:43
Postat av: rebecca

yey.. får ta det nästan jämt tjoheeey

2007-03-23 @ 18:21:07
URL: http://rebeccaaaa.blogg.se
Postat av: Zandra

tack för info ;P

2007-03-23 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0