om Zandra

Sorry Zara, jag snodde... ;)

Namn:
Zandra
Ålder: 20
Stjärntecken: Vatuman
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Svart
Längd: ? vet ärligt talat inte
Bor: Enköping

Ursprung: Svensk, med säkt från Norrland
Uppväxt: Enköping
Utbildning: Media
Jobb: Nada

Favoritresmål: Var som, aldrig varit utomlans
Godaste maten: Kinas
Bästa godiset: Lakris
Dricker: Kolsyratvatten
Favoritprodukt: Make up
Bästa egenskaper: Omtänksam
Sämsta egenskaper: För lite ego
Musiksmak: Svensk musik


Vad är det som driver dig att fortsätta blogga?
Tycker de e fruktansvärt roligt, avkopplande & beroendeframkallande

Vad hade du för idé med bloggen från början? 
 ist för dagboken

Hur ser ditt liv ut om 10 år ?

Förhoppnings vis har jag hittat mannen i mitt liv å har en liten Lethea

Kommer du fortfarande blogga om ett år?
Vet man aldrig...

Läser du ofta andras bloggar? Människor du känner eller inte?
Jag läser mest kompisars bloggar, men tittar även in okändas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0