Min Student!

En student jag aldrig glömmer...

Morgon

Rass och Jag

Rebeckah "grodan" Roos

Middag
Fredrik, Eva, Lina, Kristian och Jakob

Ingegerd, Cattarina, Sandra och Hanna

Fredrik, Rebecka och Madde

Rektor Gunnar och Maria

Rebeckah och Jan

Jenny och Fredrik

Jag och Boss

Efter utsprång

Jag

Rasse

Rasse och Jag

Mormor, Morfar, Rasse, Micke och Jag

Kväll

Morfar och Mormor

Micke

Stoffe och Rasse

Jag

Rebeckha

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!!!!

Jag tänkte på mina skånska vänner Emil och Zara när jag stod på trappan, TACK ni hjälpte mig in i mål!

KRAM
Zandra

Kommentarer
Postat av: Sophie

Grattis till Studenten! Jag såg dig inne på skolgården igår i Kristianstad,:)
/Sophie.

2007-06-09 @ 19:40:55
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Zandra

TACK! Kul att du hittade hit :)

2007-06-09 @ 20:35:38
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Anonym

varför har du permoil?

2009-04-21 @ 18:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0