Fredag

Sitter här nu, med min drog...bloggen!! Har haft 2 av mina absolut sista lektoner idag, å lämnat in alla böcker!
Å imorgon bär det av till Grand med några vänner!

smått fredags kul: sex st underliga/egendomliga saker om mig...

* Jag Har tappat en hårdmacka i toaletten när jag suttit på den
* Jag har försökt sluta bita på naglarna ett flertal ggr, men misslyckat (varje gång)
* Jag har vunnit en tävling en gång, där man skulle moivera varför man själv skulle vinna (tävlingen var om en penna) Haha
* Jag är livrädd för Hästar
* Jag har dåligt självförtroende
* Åter till toastolen... jag har ramlat av den när jag skulle ta bort ett plåster på benet

Till sist...

Har två vänner
Som är helt
Fantastiska

Emil och Zara
Är deras namn
Åter igen tack,
För allt!

Å Ängla
Den sötaste
Ängla som finns

image82

Jag älskar er!

//Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0