Dagar med massa god mat,öl å trevligt sällskap

Tjoooooooooooooooo!

Nu är jag hemma igen efter ett par härliga  dar hemma hos mormor å morfar i deras lilla stuga...

Jag å Mamma åkte dit i torsdags å kom hem nu ikväll...

vi har firat midsommaren där tillsammans med lite kusiner!

Middagen bestod av:

Sill å potatis
Grillat kött m potatisgratäng (super god)
Å öl å lite vin... för min del blev det Heineken (min absoluta favo öl!)

Å efterrätten:

Jordgubbar (från eget land) å glass å kaffe!


det är riktig midsommar för mig!

De närmste dagarna nu har jag inget inplanerat.... men på onsta ska jag på 40 å 42års fest!

Å sedan är det hamnfesten från tor till lör! :)

Ha de super!
//Z

Kommentarer
Postat av: BexZ

haha.. gött.. själv åt jag typ julmat.. jansson och ägg halvor med grejjs på.. haha

2007-06-24 @ 23:28:09
URL: http://bexxz.blogg.se
Postat av: Zandra

hehe...

2007-06-24 @ 23:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0