blir så trött på folk...

Som säger en sak å gör en annan... å sedan är det en själv som får skit för det. Just nu är det min  mamma som jag är trött på. Jag älskar henne av hela mitt hjärta, men ibland blir det hon bara för mkt..

Ni förstår min mamma är väldigt trött av sig på kvällarna och somnar nästan alltid framför tv:en i soffan... och inann säger hon alltid att jag ska väcka henne när jag vill gå å lägga mig... Å då gör jag det... men de slutar alltid med att vi blir ovänner.... för jag får alltid skrika å gorma på henne innan hon ens rör på sig...

Sedan när hon väl kommer för att hjälpa så är hon förbannad på mig för att jag väckt henne... Det är fan inte rättvist! då får jag skit för nåt som hon bett mig att göra!!

Å
då blir jag förbannad! å hon ännu mer å så håller det på så... Men hon borde fatta att det inte alls är spec kul för mig....

Mamma om du läser det här ( viket jag vet att du kommer göra) Ta åt dig å gör något åt detta Snälla! Jag orkar inte Mer! Även fast jag älskar dig!

//Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0