Lista

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nej verkligen inte!
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Givetvis!
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Minns inte....
4. Vad åt du senast?
Middag: Kyclining, klyftpoatis och beasås
5. Har du fått någon komplimang idag?

Nej men fick några för nån dag sedan. där bland... ÅH shit du är sjukt söt ju!

6. Har du varit med i en rättegång?
Nope
7. Är du polare med grannarna?
Ja, dem tror det
8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och engelska
9. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Med mamma, från krstd
10. Har du däckat/spytt för att du druckit?
två, tre gånger typ
11. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej, haha
12. Suger det här?
Just nu lite ja...
13. Har du varit på stranden?
Inte i år.
14. Minns du dina/din musiklärares namn?
ja Barbro, Margareta & Mats
15. Hur bra är din syn?
ja, helt ok
16. Har du varit på en fest?
Klart, Det är ju sommar!
17. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej fy!
18. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din syster?
 Synd för dig, för jag har ingen
19. Har du varit utomlands?
räknas Åland?
20. Har du sett din bästa vän naken?
Ja, som liten
21. Vad skulle dina föräldrar säga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Jag brukar inte slåss så jag antar att dom slogs om mig och då skulle nog mamma å pappa bli stolta! :D
22. Var gör dina syskon just nu?
Ingen aning...
23. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Haha, om Emil faktiskt, Efter att ha läst hans flickväns blogg, om "fullbullen" Å jag minns att han inte kände igen mig =0...haha
24. Vem ringde dig senast?
Becca
25. Vilken tid gick du upp imorse?
i morse? kl 14
26. Vad står det i det fjärde SMS:et i din inkorg?
Moster skrev: åker om ett par minuter..........
30. Vad finns i din bakficka?
har ingen...
31. Har du färglinser?
Nej
32. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
försökte sova!
33. Vad är det det först du gör på morgonen?
Slår upp ögonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0