ex som vill säga förlåt?

???

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

Hej

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

hej

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

har du det bra?

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

ja

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

okej. trevligt så.

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

jo

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

skriver du av nån osak?

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

hm, nej bara i rent socialt syfte. jag kan sluta..

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

känns bara lite konstigt.... du sårade mig sjuk mkt... vet du det?

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

jag vet det.

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

du hade kunna sagt som de var ist för att dumpa mig för mitt hadikapp som osak

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

det är fortfarande inte handikappet i sig som är orsaken.

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

nej oki de e bara jag som är för cp för dig jag glömde de

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

pfff... jag borde kanske ge upp ändå

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

ge upp? skylde du inte på hadikappet ist för att säga att du träffa en annan?

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

har jag fel?

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

jag hoppas du får mycket glädje i livet zandra, mycket gott och vackert. jag hoppas du får vara mycket med emil och hans familj, att ni förblir goda vänner. jag hoppas att du får leva dina drömmar. ha det fint i ditt liv, och bli alldeles otroligt lycklig. Jag tycker att det är synd som det blev, men så är det ju också till största del mitt eget fel.

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

All lycka till dig Zandra, du når den nog bäst utan mig. Hej då, min vän.

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

jo det är ju det, du förstår mark... jag kan inte riktigt se hur vi ska kunna vara vänner utan att jag ska tänka på hur mkt du sårat mig en gång

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

Det förstår jag. Lev ett fint liv Zandra, fånga dagen.

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

egenligen... kanske jag skulle förlåta å kanske förstå.. men du å jag kommer aldrig kunna få tillbaka den vänskap vi en gång hade

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

nej det vet jag.

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

hur mkt du än vill

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

jag förstår mer än väl vad du menar

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

jag saknar konstigt nog den... men ja

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

men det är som det är helt enkelt.

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

ska jag lämna dig ifred eller försöka finnas kvar?

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

gör som du känner... kanske kan vi bli vänner igen men inte nu jag måste få tid om jag nångång ska lyckas förlåta.....

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

det ska du få

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

om du bara kunde föstå hur vädelös å oönskad jag kände mig

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

det är jag ledsen för

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

då är vi allt 2

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

vad är de som är så bra med henne som du inte kunde få med mig? efter vad jag läst är hom med cp

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

det är helt enkelt så att vi lättare kan ha ett liv ihop

Zandra - för jag har tagit studenten! säger:

då bror allt på mitt sätt som jag är ändå fast du säger att det inte är så

Midnightwalker - I'm holding very tight, I'm riding in the midnight blue, I'm finding I can fly so high above with you säger:

mer på följderna av hur vi är båda två
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hur fan ska vi kunna vara vänner?


Kommentarer
Postat av: BexZ

Jag älskar dig iallafall. Skulle aldrig göra dig illa lr sårad med meningen.. Skit i Mark älskling. du är värd mycket bättre. Just nu vill jag bara köra över honom. Best friends forever Älsk. Finns ingen bättre tjej än dig. // din beccis

2007-07-05 @ 20:46:55
URL: http://bexz.webblogg.se
Postat av: Zandra

Älsk, Du får endast 3 ord av mig: JAG ÄLSKAR DIG!!

2007-07-05 @ 23:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0