julstämning med ff




  

Kom nyss innanför dörren. Har varit på stan och inhandlat de sista julklapparna.
Hittade lite till mig själv också ( på rea, 50 spänn) så jag tyckte jag kunde unna mig det,
såhär till jul och allt :)

Nu sitter jag här och försöker få till nån julstämning, inte lätt när vädret inte bjuder på nån snö.

Men till min hjälp har jag  Så det funkar rätt bra ändå, en väldigt fin cd om ni frågar mig ;)
Sen när jag tänker efter finns det lite glittrande frost på marken om man tittar ut :) Å nu hör jag Emil sjunga om julen oxå. det kan ju inte bli bättre Med hans underbara röst liksom ;P

Hur är stämningen hos er såhär nära jul?

God Hjul alla vänner!

  


 

Kommentarer
Postat av: Beccis

JULstämmningen är på topp. jag gjorde min årliga ritual igår, som du kan läsa om i noggen. puss.. idag ska vi baka lite rocky roads med så jag är i tiptopp till julafton.=)

2007-12-22 @ 11:36:46
URL: http://nogg.se/segerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0