Tidsfördriv - En av alla dessa listor



Finns det någon som vet allt om dig?
Mamma

Har du någon dålig ovana?
inte längre men har varit en riktig nagelbäver. slutade för lite mer än två månader sedan nu.
Börjar få riktigt snygga och starka naglar nu!!

Snackar du skit om folk?
Om jag tycker folk beter sig illa å tar åt mig av det som nån sagt eller gjort så kan jag berätta det för nån vän. Men inte mer än så!

Någonting du vill bli bättre på?
Sjunga

Hur lång är du?
Bra fråga!

Berätta ditt bästa flörttips?
Var inte för "på" Le med mun å ögon å framför allt, var dig själv!

Har du druckit alkohol?
Ja, senast igår.

När grät du senast?
I fredags natt.

Vilken tid på dygnet gillar du mest?
Nattens tysnad

Filmkväll med de närmsta eller ut & festa?
Måste jag välja?

Ärligt - har du varit kär?
oj, ja! Min stora kärlek träffade jag på högstadiet, från sjuan till nian var det bara en snubbe som gällde.
Det blev aldrig nåt. Men fan så kär jag var!

Har du sagt till någon att du älskade den fast du egentligen inte gjort det?
Nej aldrig! De är så stora ord för mig.

Bästa uppfinningen någonsin?
Permobilen helt klart.

Vilken plats i ditt hem gillar du mest?
Mitt rum.

Hur ofta tränar du?
Varje gång jag skrattar (tränar ju magnusklerna då) dvs varje dag!

Tre saker du skulle ta med dig till en öde ö där det finns mat?
En mobiltelefon med megabra täckning å en snygg man!

Sexigaste svenska kändiskillarna?
Ola Rapce

Kändis du vill se ut som?
Anna Sahlin

Hur gammal vill du bli om du är frisk hela livet?
Spelar ingen roll. Jag dör när jag dör.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Attraktion vid första ögonkastet - ja absolut! Men Kärlek? Jag vet inte.

Vad är du rädd för?
Hästar å Getingar ja, typ sommarens alla djur med vingar!

Kommentarer
Postat av: BexZ

hej älsk.. får jag sno den där listan av dig?? kramar.
ps, hade du det kul ute, ringer en dag i veckan. älskar dig.ds

2007-08-26 @ 23:17:13
URL: http://bexz.webblogg.se
Postat av: Zandra

hej bebe! :) Ja, absolut att du får det, jo de va helt oki ute! Jag älskar dig med. puss!

2007-08-27 @ 00:55:24
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0