shopping på en måndag

Bah, handlat så fina linnen å blusar idag...  på nåt sätt var det så härligt att få handla på en måndag, för valnigtvis brukar måndagar vara så tråkiga å trista så att man bara dööör, eller hur? Jag fick ett infall å gjorde min lite roligare! För en dag med klassråd OCH origentering (eller hur det nu stavas) som verkligen inte är min grej så kännde jag att jag ville hitta på nå skoj!

Imorgon har jag sovmorgon, Skönt!

Eftersom jag inte har nån digitalkamera som fungerar så kan jag inte ta några bilder på mina nya fina kläder... så får ni här se lite fler bilder från min och min väns utekväll från Grand den 14e april!


image47

Här har ni mig, visst ser jag glad ut??

image48
Jag å tjejen jag blogga om förut... vi ser lite galna ut.

image49

Krille å jag...nog kan jag konsten att le på bild.


Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Nice bilde ;)

2007-04-24 @ 00:18:07
URL: http://gkkrill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0