Anstalten

Jaha... då har man varit i K-stad ett par timmar nu... på Frimus även kallat  "Anstalten"  så kallas det för att det ibland känns som man är på en anstalt... avskyr det verkligen! Men snart är det över :) Längtar som faaaaaaan! Som de flesta vet så flyger jag mellan Enköping å Kristianstad... å ALLTID är det nåt som krånglar! Idag fick jag vänta 30 min på min förbeställda taxi som var försenad till Malmö! Trött man blir!

Nu tar jag det bara lungt å lyssnar på musik. Är rätt trött efter resan å saknar min pojke massor! Nästa helg får jag se honom igen ;)

Annars har det varit skönt å vara lite ledig å så.. mysigt att träffa dom där hemma lite.

Imorgon är planerna att gå till Grand å se Emil, det ska bli skoj. Det är alltid kul att träffa honom! Han är verkligen en av de finaste människorna jag känner! Jag får passa på att träffa honom nu innan jag flyttar hem till Enköing igen. Vem vet hur ofta jag får möjlighet att träffa honom då? å Zara å Ängla? ja iaf nån gång hoppas jag!

Men nu tänker jag inte tänka mer på det, utan jag tänker se fram emot imorgon ist! Brukar alltid bli sånt jävla drag när Emil är på Grand! Folket bara älskar honom!

image32image33
här är två bilder på Emil från Grand som är tagna 17 sep 06

image35
Här är en  bild på Mig och Emil i Hästveda den 25 sep 05


image34
Och här är en bild på Mig, Zara och Ängla från 1a maj 06

ÄLSKAR FAMILJEN SIGFRIDSSON/KRONVALL!

KRAM!!
//Zandra

Kommentarer
Postat av: zara

å fy va jag ser ut på denna bild :)

2007-05-09 @ 20:15:40
Postat av: Zandra

Haha! Nej inte alls! kolla på mig då! ser ju ut som hej kom å hjälp mig. :P

2007-05-09 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0