Aldrig mera flyg...

Efter att jag tagit studeten säger jag bara, så jävla less...!

image23

Var hemma vid 22.30 ist för 20.30 som det var tänkt p.g.a att de inte fick in permon i lastutrumet... *SUCK*(det är inte första gången) så den  fick åka med nästa plan. så jag fick sitta å vänta i över en timme på alrlanda. Hur kul är det liksom när man sitter som en hösäck i dom lånade rullstolarna som finns på flygplatserna. Å inte hade jag ätit eller druckit något sedan 11 på förmiddagen på grund av att jag inte har möjlighet att gå toaletten... som tur var gick innan jag åkte från K-stad vid 14.45.


När Permon väl kommer så är den saboterad så frågan är om dom ska lyckas få ihop den...(vid det laget får jag tårar i ögonen) Som tur fick dom ihop den tillslut. Men jag blir så ledsen när det alltid ska strula eller att nåt är sönder... det är alltid nåt som går fel....Jag kan aldrig känna mig trygg. Tycker dem borde fatta att permon är livsviktig och nödvändig för mig eftersom den är "mina ben" klarar mig inte utan den för fan. Den är ju mitt liv.

image24

Men till slut kom jag hem, äntligen! Ska till Rasmus imorgon på 20års fest. Ska bli kul :)

image25

Glad påsk på er alla!
//Zandra

Kommentarer
Postat av: rebecca

glad påsk

2007-04-07 @ 12:45:52
URL: http://rebeccaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0