4 Maj

 
 
Mina älskade, fantastiska fina Morföräldrar betyder allt för mig, absolut de bästa man kan ha!
Under min uppväxt har de verkligen, funnits vid min sida, stöttat, tröstat när det behövst, och framför allt gett mig kärlek de älskar verkligen, sina barn, barnbarn och barnbarnsbarn gräslöst, Man känner deras kärlek och man ser den, i deras ögon som lyser!
 
för mig är och har de alltid varit en obeskrivlig trygghet! 
 
Anledningen till detta inlägg är idag när jag träffade älskade morfar utanför ICA och frågade hur han mådde så sa han, Jo, som vanligt, men man står ju på kanten, gravkanten alltså. Med ett typiskt "morfarleende" på läpparna Jag VET att han inte menar något illa, så jag vill bara klargöra att jag inte är arg eller ledsen. för det är bara morfar helt enkelt... Men det känns ALLTID! Jag hörde mormors skarpa röst i huvudet, Tyst med dig tokgubbe! Sådär pratar man inte! Min reaktion blev den samma! TYST Morfar! säg inte sådär!
 

Mormor & Morfar
Er vill jag tacka,
För er otroliga omtanke 
All er värme och er kärlek
Jag älskar er, så högt
TACK!
Tack för allt.
 

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Älskade Zandra! Tack för alla vackra ord. Det värmer. Kramar.

Svar: Puss älskade ni!! <3
Zandra

2013-05-06 @ 12:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0