21 Maj

 
 
Idag kl 12.45 åkte jag till Akademiska för att kolla mina fötter kl 14 hade jag tid. Var där 13.40. Skönt tänkte jag bra i tid och allt. Vad jag sedan fick veta, som jag missuppfattat var att jag skulle varit rönken, INNAN jag träffade läkaren... I pappret som jag fått stod det om "dropp in" tider att man då skulle till rönken först. Men det tänkte ju jag att jag inte hade efter som jag hade fått en avsatt tid kl 14. en där tog jag fel! Rönken blev det, fick en ny tid hos läkaren den 3 Juni Och nu sa de att jag INTE behöver tänka på rönken då, eftersom jag var där idag. Tacka gudarna för det säger jag bara, villken Päs... Efter mina höftop som jag har gjort får jag fruktansvärt ont om jag ligger för länge utan något typ av stöd för dom. Extra ont får jag med om det är hårt underlag. Britsen inne på rönken kan jag meddela inte är speciellt mjuk, så då gör det oxå ont om jag vrider och vänder för mycket. Det gör då att jag oftast ligger på rygg. Jag har grindar på min säng så jag slipper spänna mig så, får "fall känsla" och det känns som jag ska ramla av/ur. det sitter nog mest i skallen antar jag men det är nog det där med att jag vet att om jag ramlar så har jag inte en CHANS att ta emot mig. Det försökte jag säga till rönken personalen men det gick inte riktigt fram om man säger så, (min assistent är som var med väntar barn och kunde därför inte vara med när bilderna togs) De stod vid mig lite då resten av tiden gjorde de annat....trots att jag så lungt jag bara kunde när jag låg där och spännde mig både av rädsla och otrolig smärta bad dem att stå vid mig....
 
Nu är jag helt slut, eftersom jag på grund av min cp-skada har 3 dubblelt så hög muskelspänning än andra så kan ni ju tänka hur hårt kroppen fick Jobba. Skakade kraftigt när det var klart,
 
Lättad över att BARA träffa läkare nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Men lilla gumman vilken j-a dag.Hade dom svårt för att fatta? önskar dej en skön natt.1000-kramar

Svar: Ja, verkade inte bättre, tog på krafterna gjorde det iaf. Puss finaste Mormor, jag älskar dig! <3
Permo Zandra

2013-05-22 @ 21:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0