15 Maj

 
 
Hej och välkommen till nygamla bloggen permozandra,blogg.se!
Nej men skämt och sido, efter att bloggen nästan hela tiden sedan,19 mars 2007 (då bloggen startade)
sett lika dan ut.
Kände jag att det var dax för lite förändring, ni som följt mig sedan innan ser ju skilnaden, själv är jag sjukt nöjd!
Känns nytt, frächt och så mycket jag.
Visst var det innan också jag, men som med allt annat, förändras ju också form och sak med åren.
Så en blogg kan också behöva förnyas ibland.
 
Stort tack säger jag till min kusin Sofia som hjälpt mig med detta!
Känns kul att få lite nytt, kanske blir bloggen roligare att skriva nu också!
Jag är taggad känner jag.
 
Puss och Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0