14 Mars


Jag är så otroligt glad och tacksam över att jag har en person i mitt liv.
Som får mig att känna precis såhär

"..för mig.
Du får mig alltid att må bra och din värme och omtänksamhet gör mig lugn och trygg.
Jag saknar ditt sällskap när jag är utan dig och du är alltid lika viktig för mig.
Tack för att du finns"

Vad det än, är när det än är.
Så har jag någon som finns där.

När jag ser tillbaka känns denna fantastiska själ så självklar i mitt liv, liksom som att den alltid har funnits.
Så jag minns knappt hur livet var innan.

Det är någon som gjort intryck till tusen.
Ingen jag tar för given, snarare tvärt om.
Jag är lyckligt lottad.

Det finns egenligen inte ord nog.
Men med denna gåva gjorde jag ett försök.
Budskapet togs emot med värme och lycka.


Det värmde i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0