29 Mars


Oj vad fjärilar dansar i magen.
Känner hur jag ler för mig själv.
Jag läste några rader nyss, och tänkte "Åh. han skulle bli en fantastisk Pappa!"
Verkligen! Dessutom har jag sett "min kärlek" bland barn och mitt hjärta smällte om möjligt ännu mer!

Jag ler åt det som sades till mig för någon sommar sedan
"Det går över, du ska se. Det är bara en sommar förälskelse"

Kan säga att de nu gett mig rätt när jag sa att det inte var så.

Jag bara kände det!

Idag snart, 2år senare. Ser jag ingen annan, önskar mig ingen annan, eftersom för mig ÄR han den bästa!

Världens finaste helt enkelt!



"Du får mig att känna såhär. Du tar mig till en ny värld.
Du får mig att känna såhär. Du tar mig till en ny värld.
Du får min värld att snurra. Den snurrar så hårt för dig."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0