9 Agu

En del till från K-stad



En kväll blev det att jag sontant åkte till Rökeriet i Åhus för jag hade tidigare, samma kväll fått reda på att han skulle gigga där.
Min kära vän Emil alltså
Taxiresan blev dock en aning dyrare än vad jag tänkt mig.
Men gud vilken tur att jag slog bort ångesten och njöt av studen.
För, oj vilken mysig kväll det blev!
God mat, god dricka på en terass i varmade härlig kvälls-sol
I gott sällskap, Och juvlig Musik & Sång från bästa
Emil och Jonas!
Ja då har man inte mycket att klaga för stunden vill jag lova!
 Och eftersom ingen av dem visste att jag skulle komma dit ( Tack finaste Fru Sigfridsson som lät det förbli en översakning!:))
Så blev det nog lite extra roligt för oss alla!
Även om det alltid är lika mysigt att ses, men ja... ni förstår hur jag menar?! :)
Det var oxå länge sedan jag såg Emil på ett sådant gig oxå.. känns alltid lite speciellt, lite som förr skulle man kunna säga :)
Så mysigt.

Det som var lite tråkigt med denna sommar var dock att jag inte hann med att träffa Zara och barnen.. Men jag kommer ta fler tåg till
Mitt älskade Kristianstad.
Ett ganska snart faktiskt(får ta igen det då) mer om det vid tillfälle!

Överraska är roligt
Emil blev glad, kanske var det därför han sjöng och sa "Zandra, den här är till dig!" innan han tog denna låts första ton.
 You'll Be In My Heart - Phil Collins
En sång som blivit "Vår sång"
Kanske berättar hur och varför en dag, men idag är inte den dagen.

Men lyssna till texten


Kommentarer
Postat av: annika

Hej Zandra det var ett tag sen jag var på din blogg. Men på sommaren blir det så mycket runt omkring. Vad roligt att du överasskade Emil. Du är så gullig..Kramis :)))

2012-08-10 @ 09:39:43
Postat av: Zandra

Hej på dig med Annika! Vad kul att du hittat hit igen, har ändå varit så dålig på att uppdatera,så du har inte missat något precis... :) Ja det var riktigt skoj att överaska honom faktiskt! Hoppas allt är bra med dig annars! Kramar :)

2012-08-10 @ 14:44:40
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0