8 Augusti

En vän från skåne hade denna låt i sin blogg.
Den är så vacker, så kände att jag oxå ville ha den i min!
 
J, Denna är till dig.

Magnus Weideskog- Precis som du är

All reklam, alla bilder som får oss att tro
Att måste ändra sig.
En tydlig bild, ett idiotiskt ideal,
Snälla ta inte åt dej
Du är det vackraste jag vet
Du är underbar precis som du är
Du det är ingen hemlighet
Jag vill ha dej precis som du är
Lova mig att du alltid ser förbi
Vad dom vill att du ska se
Stå emot, låt dom inte sänka dej
Snälla sluta aldrig le
Du är det vackraste jag vet
Du är underbar precis som du är
Du det är ingen hemlighet
Jag vill ha dej precis om du är
Låt ingen någonsin ändra dej
Du duger som du är
Du är mycket bättre, mycket bättre än dom där
Precis som du är
Du är det vackraste jag vet
Du är underbar precis som du är
Du lova ändra ingenting
Jag vill ha dig precis som du är
Precis som du är


Och P, denna är till dig.

Thomas Järvheden - Sommar Till Höst


Jag gjorde din sommar till höst
En höst som varar länge
Stack som en kniv i ditt bröst
Det blåser kallt ända hit
Jag kan inte njuta
Av min egen årstid
För hela min framtid
Viskar skrikande skrikandes ditt namn

Du var rätt för mig, jag var ett med dig
Men allting är så komplicerat
Det handlar om så mycket mera
Är det bara jag som vet
Att det finns en verklighet
Som handlar om så mycket mera
Allting blir så komplicerat, för mig

Jag sparkade undan dina fötter
Jag ryckte upp dig med din rot
Jag tvingar mig att se på
Så vi faller båda två
Jag försöker att förklara
Kanske mest för mig själv
Hur kan det vara jag,
Som plågar dig så?

Du var rätt för mig, jag var ett med dig
Men allting är så komplicerat
Det handlar om så mycket mera
Är det bara jag som vet
Att det finns en verklighet
Som handlar om så mycket mera
Allting är så komplicerat, för mig

Om du frågar mig, om jag saknar dig
Jo, men det är så komplicerat
Det handlar om så mycket mera
Är det bara jag som vet
Att det finns en verklighet
Som handlar om så mycket mera
Allting är så komplicerat

Snälla du fråga mig, om jag saknar dig
Jo, men det är så komplicerat
Det handlar om så mycket mera
Är det bara jag som vet
Att det finns en verklighet
Som handlar om så mycket mera
Allting är så komplicerat
För mig

Kommentarer
Postat av: becca

kram på dig gumman

2010-08-08 @ 20:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0