3 Maj

◊◊◊



Vilken helg med underbart väder!
Bästa av allt är att värdens bästa Sara är tillbaka!
Detta har varit en toppen helg, jag är så glad!!! :)

Fredagen satt jag och glassade i solen hela eftermiddagen och kvällen och läste!
Helt underbart!

I Lördags kom Sara tillbaka efter att ha Jobbat ett halvår i Sälen!
Vi begav oss ner till stan och lunchade, satt i solen i timmar och gav varann en uptate på vad som hänt sedan sist!
Medan vi satt där gick Max förbi, en gammal klasskamrat från småskolan (1-6an) Vi har inte setts sedan dess så det var skoj! han var absolut sig lik, så det var inte svårt att känna igen honom där han kom gående! :) Det märktes att han mognat sen då! Sånt är roligt att se.. :) lite senare tog vi oss hem och lyssnade på Lasse i väntan på Robinsson. Resten av kvällen blev vi sittades framför teven..

Så idag söndag har vi inte gjort så mycket. Bara tagit en promis här i krokarna och satte oss på en bänk (eller ja, Sara satte sig på den och jag satt brevid i permon) och njöt av den sol som var.

´Nu har jag nyss ätit och sen ska jag väl se "Fallet G" som visas på 4:an ikväll. sen är det väl inte så mycket mer.

Jorå, så att, detta har varit en bra helg.
Jag är så glad att Sara är tillbaka, världens bästa som sagt!
Har ju en favo till med det namnet, fast hon stavar ju med Z :)
Jag är oxå super glad över att Sara följer med ner på K-dagarna även i år.
Lovely, lovely lovely! :)

Sommaren 08

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

ja rännstensungarna är bäst:D

2009-05-03 @ 21:34:25
URL: http://emiliaviksell.blogg.se/
Postat av: Mormor

Underbart med glada

ungdomar!

2009-05-04 @ 11:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0