17 Maj


Norges dag och allt, nån minut innan vinner de hela ESC!
Grattis, vilket party det måste firas med idag!

(www.allaflaggor.nu/laender/norge/)
Helt okej låt och himla kul att "våra grannar" vann faktiskt..! Givet så höll jag på Malena och Sverige!
OPera är inte alls min grej men klart man hejar på det landet man bor i, och vill att det ska gå bra..tycker faktiskt att Malena, borde fått en bättre plats...hon gjorde det bra!
Jag hade faktiskt en annan favorit utöver Sverige. Det landet är våra andra " grannar" Danmark! Jag gillar den låten super!
England var oxå riktigt bra!

Men stort grattis Norge!


Och min favo måste jag ju oxå bjuda på. :)

Kommentarer
Postat av: zara

Danmark, helt okej men han försökte imitera Ronan Keating alldeles för mycket för min del..

2009-05-17 @ 22:38:27
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ja du har nog rätt i det, men gillar han starkt iaf, låten va ju bra :) :)

2009-05-18 @ 00:11:37
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0