17 Juli

Dax för ett försök då.

Kristianstad 2 - 12 Juli 09

Vilka galna och underbara days! Dit resan vill jag knappt snacka om.. räknade med att vara nere runt 17 ist blev det ca 21.30.. ja så ni förstår säkert att mkt hände på vägen..

Men väl där nere va det underbart!

bjöds på mycket skratt och tårar (av både glädje och sorg.)



(Jag och Vero åkte till vår vän andreas grav) Det känns skönt att ha varit där, men endå så fel!
Andreas ska ju vara med oss alla här på Jorden! Vi saknar han så!!

Massa party och öl blev det!

Några artister hann man se oxå! Några blivade såg vi säkert oxå i


Där min vän Emil höll ställningarna. Utom den dagen då Vilda och Älvin kom Till Världen!


(Bilderna får inte kopieras utan tillstånd)

Ni må tro att det var en mäkta stolt far och storasyster
jag träffade dagen efter deras ankomst!
Och jag är och var lika glad jag. :)
Välkomna till världen Vilda Och Älvin 10/7-09

Tivolirock besöktes oxå...Jag levde livet o återsåg mina  Ängla Vänner igen...Alla på en å samma gång!
Underbarare än underbarast!!! Jag älskar er alla så mkt!

Tack för 10 underbara dagar!

Nu följer bilder i massor..

Från öltält och Valvet





Uppträdande

Noice






Daniel Lindström & Markus Fagervall


Superstar




här på bild ser ni Linda som hoppade in i Emils ställe
Som var på BB med Zara
Det rätta stället givetvis.. nåt annat hade varit allt för galet! :)

Emil är bra go han, nån dag innan det så sjöng "vår" låt!
Så fint!
Tack snälla Emil! <3
Va hade jag varit utan dig och din underbara familj?
Tack för att ni finns för mig!
Ni är guld!


Tivolirock







Som sagt, galet och underbart! <3


Kommentarer
Postat av: Yay

Är han utan tröja Blåskillen, gumman?

Puss

2009-07-18 @ 09:28:48
Postat av: Mormor o Morfar

En mycket bra resa med väldigt

omväxlande innehåll verkar det ha varit.

Fina bilder.

Kram.

2009-07-18 @ 23:08:54
Postat av: "bror" kalven fylle ralle :P

TACK FÖR 10 UNDERBARA DAGAR!!



älskar dej



// "bror"

2009-07-20 @ 20:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0