Rekomenderar...


Två filmer till er bloggare som jag sätt nu på eftermiddagen/kvällen....

image301
Mitt liv utan mig
Ann är 23 år gammal och lever ett enkelt liv tillsammans med sin man och sina två barn i en husvagn i sin mammas trädgård. Hon sliter hårt för att dra in pengar och klara av att försörja sin familj då hennes man är arbetslös. Efter ett läkarbesök får hon reda på att hon har cancer och ungefär två månader kvar att leva. Hennes liv får en dramatisk vändning och hon bestämmer sig för att göra en lista och ta hand om allt och göra allt hon drömt om innan hon går bort. Listan innehåller allt från att skaffa lösnaglar till att bli kär i en annan man.

och

image302
 
 
Eter brölloppet
Jacob har vigt sitt liv till att hjälp gatubarn i Indien. Då det barnhem som han har jobbat med är nedläggningshotat får han ett ovanligt erbjudande. En mäktig företagsledare, Jörgen, erbjuder honom en donation på 4 miljoner dollar. Men det är under vissa förutsättningar. Dessutom måste han komma på Jörgens dotters bröllop. Bröllopet blir ett skakande möte mellan dåtid och framtid och försätter Jacob i sitt livs dilemma.


Dessa filmer berörde mig till tårar.

SE DOM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0