Härligt röj på Grand

Hello!
Nu tänkte jag bjuda på lite glada bilder från mitt senaste besök på grand, där min goa vän Emil åter igen stod för underhållningen (som han är helt grym på:)

som jag ofta säger t Emil..."alltid vid din sida"  Min vän Stoffe som fick till det inte bara engång...utan två... ja, vissa har ju tur ;)

Å nu lite bilder på "permozandra"

   

Å här en bild på mig å en snubbe som senare visade sig vara en gammal bekant till Emil

image94

(Han hade dock lite svårt att förstå att jag oxå är det ;) han fattade tillslut...
(efter att Emil oxå berättade det)

Å här röjer Emil loss...

       Som valnigt :)

Grymt roligt var det. Tack stoffe Du räddade min kväll! Tack Emil, för allt! Jag älskar dig För allt du gjort för mig.. å även för att du är du! det är tackvare dig å din UNDERBARA familj som jag tar studenten nu på fredag!

"För om ni tappar modet och faller ner på knä kan ni vila här hos mig
Som en klippa i stormen att luta er mot
Och jag sviker aldrig er"


(böt ut du mot ni å dig till er)

Tack för att ni vill vara mina vänner!
Kramar i stora lass
//Zandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena;) fan va nice... synd som fan att jag inte kunde va där:(

2007-06-04 @ 21:18:25
Postat av: Zandra

Tycker jag med Raz...!

2007-06-04 @ 21:40:54
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0