Gårdagens shopping å lite statsbilder

New Yorker:


1. Turkos-grå döskalle tröja
2. Rosa döskalle tröja
3. Brunrandig tunika
4. Rosarandig tunika
5. Röd klänning/tunika
6. Skor



Den rosa döskalle tröjan =)



Turkos-grå döskalle tröja!


H&M:


1. Rutig skjorta
2. Grå klänning
3. Svart-silvrig tubtopp
4. Orangerandig låmgärmad tröja




Rutiga skjortan




Den fiina gråa klänningen




Svart-silvriga tubtoppen




Jag hemma hos Linda =)



Jag på parkeringen utanför Linda!



Jag & Linda - brudarna på stan hela dan =)



Vi avslutade dagen med mat & jordgubbar till efterrätt hemma hos Linda!


Å ikväll e de fest!
Bara jag å Linda
Tjoho!
Vi har familje fritt
Haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0