Mitt:



2007

Vem var din förebild 2007?
Emil (hur fånigt det än låter i vissa öron)

Vilken är din bästa upplevelse?

AIDA helt klart, så sjukt underbar!

Vilket var din sämsta upplevelse?
Måste jag skriva det här liksom?

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?
 
 Phil Collins - You'll be in my heart

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat med maskinen haha...

Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte?

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Varit tomtemor :)

Vilka länder besökte du?
 Danmark, träffade en full shrek där haha

Är det något du saknade år 2007 som du vill ha år 2008?

jobb, lägenhet, och en snäll pojkvän?

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

4,18 feb och 8.e juni

Vad var din största framgång 2007?

Klarade av skolan

Största misstaget?
Att tro "han gör inte som X gjorde"

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja men inget "farligt" precis, typ nästäppa bara

Bästa köpet?
Tycker aldrig att jag gör nåra dåliga, så vilket är då det bästa?^^

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder?

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Studenten var riktigt rolig

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har utan tvekan varit gladare :)

Blev du kär i år?
Vem vet...

Favoritprogram på TV?
Ensam mamma söker

Bästa boken du läste i år?
"Burpojken" bla..

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Festade kanske?

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kanske kanske inte

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
cp- för fan... haha

Vad fick dig att må bra?
studenten

Vem saknade du?
mina vänner i skåne

Några nya nyårslöften?
Nope

Favoritbloggarna 2007

Har jag nåra? gillar att "snoka" i flera st... ;)


Kommentarer
Postat av: zara

finns på designe på din blogg :)

2007-12-30 @ 17:12:46
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0