12 Januari





Just nu är jag, som bilden visar.
Ett stort frågetecken!
Vad ska jag blogga?
För tillfället känns det som livet står still, inget nytt händer.
Vädret är bara kallt och jävligt!
Jag är trött på det, trött på snön!
SOMMAR OCH SOL ÄR VAD JAG BEHÖVER & VILL HA!
Förlåt min bloggtorka.
Förlåt detta inlägg.
FÖRLÅT!
Det skriker deppighet.
Jag är egeligen ganska glad.
Idag är kanske en mindre glad dag helt enkelt.

Ps och på tal om ingenting.
1dag är det en månad kvar tills min mor fyller.
"27"
-------------------------------------------------------
Mormor om
12 Januari:

Hej tösabiten!
Om din mor blir 27
Ja då måste jag säga att du
är duktig för din ålder.
Må så gott!

-------------------------------------------

LOVE!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Är ganska nere jag också.... SOOOOOOOOOOOL snälla kom och gör så att det blir vår och sommar.

27 var det ja.....i år igen :)

2010-01-12 @ 19:25:15
Postat av: Mormor

Hej tösabiten!

Om din mor blir 27

Ja då måste jag säga att du

är duktig för din ålder.

Må så gott!

2010-01-12 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0