24 April


Hej på er denna lördag. Hur har ni det?
Jag har det bra, typ. Fredagen igår var en bra fredag!
Min finaste Becca kom på besök. Vi käkade och hade det mys, men herregud vad 8 timmar går fort när man har det trevligt! :( :)
Hon är verkligen fin, alla mina vänner är så fina. Är grymt lyckligt lottad!
Har inte fasligt många, bekanta finns det ju. Men Vännerna jag har, är verkligen RIKTIGA vänner.
Det är det bästa! Jag litar på och vet att de alltid finns där. Underbar och härlig känsla!

ÄNGLA VÄNNER :
Tack för att ni finns, att jag får finnas i era liv och att ni finns i mitt.
Tack för allt ni gör.
Tack.
Ni vet vilka ni är.
Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

<3

2010-04-25 @ 19:12:53
URL: http://rebeccasegerberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0