1 April

 
Har inte bloggat på miljader år känns det som.
Tappat suget totalt. Brukar som ni vet gå i perioder. 
Nu har det dock varit en lååååång period.
Fick något infall nu ikväll. Medans Jag skiver nu inser jag att det känns ganska roligt, även om jag inte alls skiver om något av värde egntligen.
 
Senaste nytt: Nesselfeber har drabbat mig, Sådär Lagom kul kan jag säga.
Samyidigt som det är skönt att få ett namn på klådan och utslagen som jag haft de senaste månaderna.
Inget som smittar som tur är.
Men som läget är nu kan jag inte njuta av en dusch ens.
 
Kan uppkomma vid, stress, värme, kyla, olika läkemedel...mm....
 
Bara att käka Antihistamin och vänta ut.
 
På återseende, snart hoppas jag.
 
Puss och kärlek!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tycker synd om dej lilla vän som råkat ut för detta elände. klåda är en plåga. krya på dej snabbt! massor med kramar!!

2015-04-15 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0