13 Januari

 

Det var en regnig kall novemberkväll som jag satt hemma,Skulle ut och roa mig lite senare.
Surfade runt på Youtube och kikade på ett klipp där en blivande man överraskande sin blivande fru med att stämma in i sången " utan dina andetag " för henne. Otroligt vackert!
Har du hört Linus Svennings version frågade E.
Det hade jag inte, så den spelade vi. E visade även ett annat klipp.
 En video där han överraskande en cancersjuk liten flicka vid namn Meja på hennes födelsedag.
Hennes stora idol är nämligen just Linus.
Jag blev helt tagen av detta och är det än när jag tänker på det (tänker på henne dagligen och undrar hur det går för henne i kampen mot den idiotiska cancern )
Jag är även helt tagen av den röst han sitter på!
Jag är såld och kan inte få nog!
Så när jag nu i lördags fick äran att se honom live kändes det magiskt!
Oförglömlig upplevelse. Aldrig förr har någon gett mig så många välbehagliga rysningar som han gör varje dag!
Så tack Linus för allt du ger.
Det du gjorde och gör för Meja är bevis på att det måste finnas ett enormt gott hjärta inom dig.
 Världen har att lära av dig!
Och om människor tar lärdom av dig så skulle världen bli vackrare att leva i!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0