14 april

 
12 April Malmö, Planerad hotellnatt utekväll och konsert med finaste Linus.
 
Konsert och utekväll blev det Men min natt slutade på akuten.
 

Lita INTE på Life i Kristianstad, även när De GARANTERAR att de har fritt från ämnen i produkter du efterfrågar (i mitt fall ppd) då se du ut såhär!
 
När man suttit på akuten ett par timmar efter en allergisk reaktion av ppd är jag otroligt glad att jag hann njuta av giget med denna fina man och hans hjärtliga kram värmer mig ända in i själen! Fina Linus!
Känns som någon där uppe hade besämt att jag skulle klara kvällen innan det small till. Eller så var det Meja med hennes ängel runt hals som gjorde det. Jag vet inte Men otroligt glad är jag!
För jag hade Verkligen inte velat att Linus eller någon annan, skulle sett mig så, med mitt "köttbulle" ansikte!
Så tack Meja för din fina ängel som kom med posten i fredags!
Och tack Linus för en fantatisk spelning i Lördags..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0