27 Oktober

Kära läsare, söndag idag, det känns. Riktig söndagskänsla!
MIN helg....
 
Fredagen bjöd på heldag på stan i bästa sällskapet, Artmade toppade kvällen med lite musik.
Igår lördag, kom Älskade kusin Magdalena på besök i mitt nya hem som hon oxå sa är så mycket Jag!
Jag är så glad att så många delar min glädje.
Det skänker mig mer glädje och lycka!
Och jag kan säga att jag lätt kommer ha snyggaste magmuskler sommaren 2014 om jag fortsätter att skratta i samma takt som jag gjort den senaste tiden! :)
Min tid är nu, och trots svårigheter som jag måste ta mig igenom så mår jag så fruktansvärt bra!
 
 
Tack alla ni som har en del i det!!
 
 
//All kärlek!
 
Ps. Hade egentligen skrivit ett längre inlägg om detta men det försvann (MÖG) Ds

Kommentarer
Postat av: Mormor

Roligt med kusinbesök

Svar: absolut <3
Permo Zandra

2013-11-04 @ 17:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0