21 Oktober

 
En regnig dag idag. Trotsade dock vädret och tog mig ut.
 usch, fy och burr!
Nu blir jag inne resten av denna Måndag.
De ska komma och kika på laddaren till permobilen som inte laddar.
Urk!
 
Var på musikal i helgen.
 
ANNIE
- en fantastisk varmhjärtad familjemusikal!
Så impad! 
Tack hela "Anniefamiljen" För en fin och varm upplevelse!
(och ja , det kom en och annan tår ur ögonVrån) 
 
 
Det var lite av en speciell anledning jag gick dit just i lördags.
två utav mina finaste vänners dotter spelar nämligen en av rollerna.
Och ja, en gnutta av stolthet kände nog även jag när hon stod däruppe på scen och sjöng och dansade.
Jag blev aldeles varm i hjärtat!
Hon har blivit så stor, hon är dessutom otroligt talangfull för sina unga år.
Hon kommer gå långt.
Så ja, ärligt talat en tår av stolthet föll ner på min kind. För en av skånes finaste töser.
Ängla, min favoritÄngla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0