11 JUNI

 
Dax för en liten update!
 
Var och kikade om det gick att göra något åt mina fötter. Det gick men läkaren, trodde det skulle göra mer skada än nytta så jag låter bli det.
Lite ledsen är jag dock, då jag inte bara har svårt att hitta skor som passar, jag tycker även att de är så fruktansvärt fula, mina fötter!
 
Jag fick senare på kvällen ett sms gällade detta:
 
" Så farligt är det inte!
Du har andra kroppsdelar som är fan så vackra!! ;)♥  "
Efter det känns det ganska okej i alla fall.
 
Idag har jag oxå varit iväg. Provat ut en ny permo, blir nog grejt! Den blir mörkröd på sina ställen... ;)
Lite färg piggar upp, tänkte jag!
 
Ska tillbaka i agu och hämta hem den, LÄNGTAR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0