24 April

 
Oh....
 
Mr Grey....!
 
Så var triologin utläst.
Känns nästan lite tomt. 
Tror utan tvekan att jag kommer läsa den igen.
 
Som så många andra världen över väntar jag nu med på filmen.
Något barn pga Mr Grey har jag svårt att tro att det ska bli för egen del, men jag skrattade gott när jag såg bilden med dessa bodys.....;)
 
Jag vet inte hur många gånger jag bitit mig i underläppen, eller för den delen, hur många gånger jag funderat över kliade fingrar medan jag skrivit detta inlägg.... ;)
 
Vi hörs, baby!
Puss, Miss Zandra Elinor Runngren Roos, Ansvarig för bloggen permozandra.blogg.se sedan 2007...

Kommentarer
Postat av: mormor

Tjena! Många innehållsrika och konstnärliga inlägg.Fortsätt så.Kram

Svar: Tack fina, älskade mormor!! <3
Zandra

2013-04-28 @ 12:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0