18 April

 
 
Jag tror visst inte vädergudarrna kan besämma sig.
Tidigare idag ösregnade det, nu smyger sig solen fram.
 
Medan regnet öste passade jag på att faktiskt LÄSA en bok
Stephenie Meyers
Genom dina ögon

 
 
Kan varmt rekomenderas
Än en gång har hon lyckats, man fängslas av historien
Och man vill inte sluta läsa.
Som det var med Edward och Bella!
 
En annan historia fångat mig (och miljoner andra världen över) totalt
Är Femtio nyanser triologin..
Och som jag hörde av många andra innan jag började läsa.
De "runda orden" och sexet vänjer man vid,  Det finns så mycket mer.
som spänning, ömhet, och en otrolig kärlek att följa!
Den lyssnar jag på om kvällarna när jag lagt mig...
Inne på sista delen nu, så var det blir sen återstår att se.
 
Det var allt för nu, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0