2 Mars


Så var man tillbaka i Enköping igen.
Hem för mig är ju där jag varit, Kristianstad!

15-26 feb

Umgåts med mina vänner och bara varit.


Och inte att förglomma den musikal jag såg iår!
Soud of music!

Helt fantastisk och gud så fina rader det skrivids om den, med all rätt!
Grattis Emil, grattis Ängla (som med hög feber genomförde premiären på ren vilja!) Fantastiskt duktig är hon! Min lilla favoritÄngla! Grattis Även till Sanna! som även hon gjorde en strålade insatts (ja alla var och är otroligt duktiga, vilka talanger!) Hur stolt Zara är över sina kära, finns nog inga ord! Då Även jag är det! :)



Blev ett kärt återseende med Familjen Sigfridsson/Kronvall
(ingen nämd ingen glömd;))

Gänget mitt var det ju givetvis fint att se igen oxå!
Alla har sin roll. Min roll är nog att sprida glädje.


Bodyguarden: Du förlänger våra liv med 50år var gång du är här!
(Ett gott skratt förlänger livet som det heter)
Och är det nåt hela gänget tycker att jag är bra på så är det, att skratta!



God födelsedagsmiddag bjöd bar-b-ko på

Fick även "hjälpa" allas vår kära Djungel-Junge att se "naturligare" ut på bild till en interjuv

(Ni har kunnat sett Dennis i svts "Mot alla odds") Och jag tror att de lyckades få tlli en eller två. :)
(även jag fick vara med på någon) Om jag fick Dennis att slappna av tack vare all min charm och leende mun, ja det kan bara Dennis själv svara på. Det viktiga är ju att de fick till en bra bild! (:

Lite bandyträning blev det ju oxå


Hade en fin tid som som alltid gick på tok för fört!


(Klicka på de små bilderna för större format)

All min kärlek,
^^-Ängla ♥ Vänner-^^
Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej det var så roligt att få träffa dig igen , hoppas på fler tillfällen. Ditt skratt är väldigt smittande, jag blir så glad när jag träffar dig du underbara tjej. Måste även få säga att jag tycker att Dennis var super duktig i tv programmet ,hälsa honom gärna det.. Kram söta du

2012-03-02 @ 20:03:29
Postat av: Zandra

Åh, jag blir alldeles rörd av dina ord. Tack snälla Annika, de värmer oerhört! Hoppas oxå vi ses igen! Ska absolut hälsa Dennis det. Hälsa Anders och Linn oxå. :) Kram

2012-03-02 @ 20:19:36
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0