12 Mars


Mello!
Jag, ska vara helt ärlig och erkänna att jag varit bedrövlig på att följa den iår!
Sett en deltävling, andra chansen och finalen i helgen som Loreen vann.
Många tippade ju på det. Ja så även jag. Fast ja, den fångade inte mig personligen.
Önskar henne lycka och vinst i Maj.
Sveriges tur nu!

Min top 3:

Molly
David
Ulrik


Jag såg lite av reprisen på finalen tidigare idag och programet efter.
"Melodifestivalen dagen efter"
Rätt roligt att se, tillbaka blick och förberedelser, mycket mer än vad vi får se i tv (såklart) och vi som sitter hemma och förundras över hur vissa låtar ens kommer med
(det har egenligen inget med sammanhanget att göra)
men jag menar att det är ju det vi får se.

Jag har ju som jag tidigare nämt "missat" många "mellokvällar" där med också låtar.

Tillbaka blicken gav mig en ny favorit!

Mattias Andréasson - Förlåt mig

(Han är M'et i EMD Mamma)



Jag känner väl inte att jag kan relatera till den.
Men jag tycker det är en riktigt bra låt.

förvånar nog ingen som känner mig!?
;)


Kommentarer
Postat av: mamma

tack för att du alltid är steget före och inser att du måste översätta/förklara saker för mig <3 PUCK

2012-04-28 @ 08:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0