9 Januari


Nytt år, nytt försök att hitta lusten till att blogga. Egenligen behöver jag nog bloggen. har så mycket som jag skulle behöva lätta mitt hjärta med. men orken finns inte. Har nog med att brottas med känslor av olika slag.... börjar med en lista, som mjukstart, och btw, skippar modell för en dag inlägget men lägger upp en bild då och då


. Är du singel? Ja

2. Bästa killkompis Rasmus

3. Bästa tjejkompis Fia

4. Röker du? Ibland

5. Fullständigt namn? Zandra Elinor Runngren Roos.

6. Födelsedag? 4 februari

7. Är du helsvensk? Nej

8. Vem ringde dig senast? Mamma

9. Vem smsade dig senast? Fia

... 10. Vem kramade du senast? Mamma

11. Vem pussade du senast? Världens finaste

12. Roligaste personen du vet? Anders. Är en av dom

13. En snygg kille Josh Wald

14. En snygg tjej 

15. Vem träffade du senast & vart någonstans? Trissan, hemma

16. Ögonfärg Blå

17. Vem såg du senast? Trissan

18. Har du någonsin förlorat en vän? Ja

19. Vad åt du senast? broccoligratäng

20. Vad drack du senast? Zingo

21. En vacker person Zara

22. En snäll person Emil

23. En gullig person Mormor

24. En jobbig person

25. En konstig person MJ (inte, the king of pop)

26. En med magrutor Josh Wald

Tjing!

'


Kommentarer
Postat av: annika (zaras mamma)

Hej du vackra ,hoppas du har det bra. Kanske vi ses i K-stad..kram

2012-01-17 @ 20:25:47
Postat av: Zandra

Hej själv Zaras söta Mamma!

Jag mår bara bra,hur mår du själv? :)

Ja, visst skulle du S&M premären? Isf ses vi ju om inte annat på teatern. :) Kram

2012-01-17 @ 21:22:40
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej igen, jo då jag mår bra dagarna rullar på som vanligt. Jo vi kommer på premiären Ängla är ju med då så då måste man vara med så klart. Jätte kul då syns vi där..kram

2012-01-18 @ 09:59:48
Postat av: Zandra

Ja det är synd att klaga då så att säga. Ja, Klart jag förstår att ni vill se Ängla! Jag är glad att jag oxå får det, jätteroligt! Kram

2012-01-18 @ 19:09:42
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Mamma

VA!!! Är inte du HELSVENSK??

En sak till En jobbig person.....(din) Lilla Mor :)

2012-01-19 @ 22:53:34
Postat av: Zara

Du är snäll du Zandra! Och vacker :)

2012-02-03 @ 08:49:49
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hihi Du är go du Zara!! <3

2012-02-04 @ 01:06:46
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0