31 Januari



Har haft intro idag för en som ska börja som vikarie hos mig.

Bestämde mig för att gå till Ica och handla lite (och få en nypa luft)

Väl där så köpte jag lite mer än bara mat för dagen som det oftast brukar bli.

(och då blir det ofta nån pizza bit eller färdigrätt) tycker det är så tråkigt med värsta middagen när man bara ska äta själv.

 

Men just idag tänkte jag att, nej jag MÅSTE skärpa mig!

Sagt och gjort, plockade i det jag kunde tänkas behöva..

 

Nöjd och glad över att faktiskt handlat på mig lite mer än bara nudlar går jag till kassan.

 

Tror ni inte då att kortläsarna strular för just VISA ELECTRON som jag har?

Jo, såklart!

 

 

Jävla MÖÖÖG! Tänkte jag för mig själv.

Beredd att gå tillbaka med varorna igen,

 

Men så kom denna person (som i detta läget blev min räddande ängel) jag hade med mig och säger: Men Zandra jag lägger ut så länge. Jag ser ut som ett stort frågetetecken här gissar jag och hur ur mig: Kan du verkligen det?! Ja men absolut INGA problem! DET kallar jag en vänlig själ!

Jag tackade nog denna vänliga själ både 1, 2, 3 gånger.

 

Nu ska jag snart lägga mig och vila ett tidigare blödande sår,

Lugn alla nära och kära, vänner och bekanta… inget livshotade, mera som ett skrubbsår.

Svider en del men blöder inte längre.

 

Plåster i form ”extra hud” sitter på och lite soffhäng på det så ska det nog bli bra snart.

Ett inlägg från soffliggaren Zandra blir det kanske imorgon!

 

Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: annika

Kul att du skriver igen har väntat på det. Vilken snäll männika tur att dom finns. Jag ska med hänga i soffan nu, läsa min bok. Jag är en riktig bok nörd..kram

2012-02-01 @ 13:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0