19 Januari


Hallå!

Som ni ser försöker jag hålla vad jag lovar. Kan väl faktiskt erkänna att det är ganska så kul också!

Men mitt liv har varit typiskt "berg och dal" en längre tid.
Har knappt orkat med mina egna tankar!

Flytten ner till Kristianstad drar ut på tiden, det tär på mig och jag har svårt att behålla leendet på läpparna.
Jag vill, och kämpar för allt jag har.
 Vill inte visa mig svag. Men misslyckas!
 Jag behöver och vill vara bland mina vänner.
 Känna värme och lycka.
 Som tur är är det dax för den årliga februaritrippen snart..
Den ger mig förhoppningsvis ny tro och kraft för framtiden.

"but I dont want miles between us,
I just cant stand the thought of,
you being there makes my whole body ache
"




Kommentarer
Postat av: Annika

Hej du ska se att det ordnar sig med flytten. Jag trivs ochså så bra i K-stad, men det skulle vara svårt för mig som har son o barnbarn här, men man vet aldrig vad som händer. Vi ses på teatern..kram

2012-01-19 @ 21:02:14
Postat av: Zandra

Du har säkert rätt Annika, nångång kommer jag bo där nere. Det VET jag eftersom jag vet vad jag VILL.

Vägen dit är tuff. Jag förstår din tanke, jag har ju familj här i Enköping, visst kommer det kännas att lämna dom här. Men det är i k-stad jag har mera av ett liv och då är valet inte så jätte svårt. Och familjen stöttar! <3 Yes vi ses! Kram

2012-01-19 @ 21:29:02
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0