14 agu


Mysigkväll i fint väder med nära och kära blev det i Söndags!


Med nära och kära







Kommentarer
Postat av: Mamma

Å jag älskar dig min underbara dotter

2012-08-15 @ 07:41:53
Postat av: mormor

Tack! Så fint älskade Zandra.

2012-08-16 @ 12:03:12
Postat av: Kusin Erika och Filip

Hej fina kusin!

Va ett tag sen jag var inne och läste din blogg.. Så nu vill jag passa på att berömma dig för dina fina inlägg. Va duktig du är och va mycket kärlek du ger!



Vi önskar att vi hade kunnat vara med och firat Mormor och Leia men tyvärr kunde vi inte komma denna gång. Då är det bra att du skriver så man får en inblick i hur ni hade det i alla fall :)



Ta hand om dig.

Många varma kramar från oss

2012-08-20 @ 12:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0