15 Mars



Har inte skrivit mycket om senaste Kristianstads resan.

Tänkte det var dags.

 

Mycket fika på Fenix blev det, näst intill varje dag :-) Musikal och middag på, enligt mig stans bästa, Bar-b-ko!

Allt detta i Trevligt sällskap av finaste vännerna någonsin!

 

Att jag shoppade behöver jag nog inte skriva? :-)

 

Innebandy blev det också, såg ”mina pojkar” svettas gjorde jag ett par gånger.

 

Och om någon undrar, så fanns det ögon godis. Inte bara där och då, utan nästan varje dag… ;-)

Han ingår i gänget, alla vet, ser och ler. Även mannen i fråga därför kan jag lika gärna skriva om det också. :-) Jag kan inte dölja även om jag skulle vilja. Visst retas de ibland, han också… tomtoface.com surfade jag in på ett par gånger… men jag antar att jag får bjuda på den! Hahaha!

 

Varför hålla inne med nåt sådant som känslor, bara väldigt dumt. Vilket även Han säger.

Jag är glad över att han har tagit det så bra, ibland i kompisgäng kan det bli lite komplicerat.

Men det har inte varit något problem alls. Det är otroligt skönt!

 

Som ni förstått antar jag så är det mest grabbar i gänget. Bara jag och vackra, underbara Vero som är damer i sällskapet, så grabbarna har ju nästan ett litet harem kan man säga.

 

Skönt att vi har varandra jag och Vero, blir nåt fnitter och tjejsnack här och där, som det ska vara.

Pojkarna får stå ut hihi :P

 

Jag bara älskar livet jag lever där nere, jag mår så himla bra!

 

Jag älskar er vackra Änglavänner! Nu och för evigtid!

Jag vore ingenting utan er!







 






Kommentarer
Postat av: annika

Åh kan inte den där pjäsen komma upp till sthlm. Vill så gärna se!



2011-03-15 @ 18:51:02
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0