31 Januari



Hallå!

INTE igår, förlåt!

Händer inte mycket. Därför blir det dåligt med inlägg.

 

Den 22 Januari hade jag lite av ett Heath Ledger maraton här hemma. Som lite för att hedra.

Han har nu varit borta i tre år, känns som jag läste om hans bortgång igår.

Verkligen en förlust i filmvärlden! R.I.P

 

Jag har inte gjort mycket idag, gick upp tidigare än vanligt idag.

Så svårt att få tiden att gå då. Jag grips verkligen av panik och ångest ibland. Känslan över att jag ”sover bort” dagarna blir enormt stark i mellan åt. Så då går jag upp ”i tid”, dricker mitt kaffe, och sedan då, bara sitter? I timmar framför datorn…. Jag bara ÄLSKAR livet! (skrivs med smak av ironi på tungan)

 

Broder och jag fyller snart 24 (på fredag den 4 feb)

Var har tiden, åren tagit vägen?

Vad hände med livet, har jag något? Känns inte så!

 

Jag kan meddela att Sandra och Murad är tillsammans i Irak någonstans.

Hoppas de kan återvända snart! ♥

 

 

Kärlek, kärlek ska vara värd att leva för. Det tror jag på. Men visa mig gärna vägen…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0